OAK Management doet er alles aan om klachten of meldingen van overlast zorgvuldig en naar ieders tevredenheid af te handelen. Wij staan voor heldere communicatie en een transparante werkwijze.
Heb je een klacht over OAK Management, over de ruimte of een object dan kan je deze klacht bij ons melden. Je klacht kun je direct aan OAK Management melden via: klacht@oakmanagement.nl. We zullen binnen 3 werkdagen een ontvangstbevestiging versturen.
Na intern onderzoek over de klacht en mogelijke oplossingen ontvang je binnen 3 werkdagen een terugkoppeling. Bij complexere vraagstukken kan het maximaal 10 werkdagen duren tot je een terugkoppeling krijgt over je klacht.
Wanneer je tevreden bent over de afhandeling dan zullen we de klacht afsluiten en opnemen / registeren in ons systeem als afgehandeld. Mocht de klacht ondanks onze inspanningen niet naar volle tevredenheid worden opgelost dan vernemen wij dat graag. Wij doen dan uiteraard ons best om je verder van dienst te zijn.
Wij zijn in het bezit van het Keurmerk Leegstandbeheer. Kom je er met ons, OAK Management, niet meer uit dan kun je je wenden tot de centrale klachtencommissie van het Keurmerk Leegstandbeheer . Deze onafhankelijke organisatie bemiddelt waar nodig bij problemen.